hr en

BlueOps TM

Elitna ICT podrška

Naš elitni BlueOpsTM tim stručnjaka akumulira preko 150 godina iskustva u industriji i predstavlja našu najveću snagu i vrijednost - cjelovitu podršku uz brzo, efikasno i transparentno rješavanje problema.

Objedinili smo sve tradicionalne uloge (TechOps, SysOps, DevOps, CloudOps, SecOps) i upravljanje incidentima (ITSM) u elitnu tehničku podršku - BlueOpsTM

BlueOpsTM

Kultura naše elitne i transparentne tehničke podrške duboko je integrirana u DNK naše tvrtke.

Kako bi zadržali strukturu, konciznost i pravovremenost komunikacije, naše BlueOpsTM usluge koncipirali smo na sljedeći način:

  • Service Hub - centralizira nadzor i komunikaciju između korisnika i BlueOpsTM timova
  • Managed Services - implementira, pruža usluge tehničke podrške i održava sve vaše ICT sustave

Service Hub

Service Hub je centralno mjesto u vidu nadzora, upravljanja incidentima i pružanja tehničke podrške.

Kako je prilikom incidenta svaki trenutak presudan, tijekom uspostave usluga za vas integriramo sve potrebne sustave za nadzor.

Kao sredstva komunikacije koristimo:

  • 24x7 dostupne eskalacijske kontakte (telefon i e-mail)
  • Atlassian ekosustav (Service Management, Jira, Confluence, Statuspage)
  • Microsoft Teams, Slack, Skype i prema potrebi druge oblike komunikacije 

Najvažnije zadaće našeg Service Hub odjela su:

  • Kontinuirano praćenje rada svih sustava i proaktivno delegiranje zadataka
  • Transparentno izvještavanje korisnika o poteškoćama u radu sustava
  • Zaprimanje, prioritizacija, eskalacija i obrađivanje incidenta
  • Kontinuirano izvještavanje korisnika i vođenje brige o kvaliteti i pravovremenom izvršavanju zadataka
  • Prikupljanje i provjera ispravnosti tehničke dokumentacije i kontakata

Managed Services

Sve naše usluge zaokružujemo uz pomoć Managed usluga - jedinstvenog mjesta s kojeg bez obzira na kompleksnost pitanja dobivate odgovore iz svih aspekata rada vašeg ICT sustava.

Kako bi osigurali usluge najviše kvalitete, naš BlueOpsTM tim upravlja sa svim slojevima infrastrukture čime eliminiramo problem "prebacivanja loptice" i postižemo savršenu harmoniju u radu svih vaših ICT sustava.

Iako smo ugovorno povezani sa dobavljačima do development razine, oslanjamo se na vlastito znanje, iskustvo i infrastrukturu kako bi u svim slučajevima mogli jamčiti za ono što promoviramo i iza čega stojimo, u situacijama kada je to vama najvažnije.

Naš Managed Services tim dijeli se na implementaciju i održavanje, a pokriva sljedeća područja:

  • Tech support - tehnička podrška za aplikativna rješenja i IT sustave
  • Data centar - upravljanje podatkovnim centrima i optičkom infrastrukturom
  • Platform - upravljanje računalnim poslužiteljima, cloud sustavima, sustavima virtualizacije i sustavima za backup podataka
  • Network - upravljanje računalnim mrežama i telekomunikacijskim rješenjima
  • System - upravljanje Windows/Linux tehnologijama i servisima
  • Dev support - podrška razvojnim timovima i optimizacija aplikativnih okruženja
  • Security - upravljanje rješenjima na području kibernetičke sigurnosti

Za svako područje definirane su procedure "first respondera" kako bi vam osigurali vrhunsko iskustvo kroz besprijekorno rješavanja problema 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Najvažnije zadaće naših Managed Services odjela su:

  • Savjetovanje, projektiranje i implementacija ICT sustava
  • Brzo rješavanje problema i pružanje kvalitetne tehničke podrške na najvišoj razini
  • Isporuka cjelovitih ICT rješenja u dogovorenim okvirima
  • Upravljanje sa svim slojevima infrastrukture (od podatkovnog centra, računalne mreže, virtualizacije pa sve do aplikacije)
  • Osiguravanje da su svi suradnici pojedinog projekta upoznati s tehnologijama, radom sustava, manama i raspoloživom dokumentacijom
  • Kontinuirano ispitivanje i analiza ranjivosti vaših aplikacija, servisa i računalne mreže
  • Zaštita od napada, analiza mrežnog prometa i pravovremena sanacija anomalija
  • Prilagođavanje i kontinuirana optimizacija svih parametra rada vaših ICT sustava

Obećanje razine usluge (SLA)

Kako bi postigli najvišu moguću razinu dostupnosti, našu infrastrukturu smo preraspodijelili između nekoliko podatkovnih centra, a na sebe smo preuzeli upravljanje svim slojevima infrastrukture.

Pažljivo smo projektirali svaki djelić infrastrukture i odgovorno poduzeli sve prethodne mjere kako bi naše usluge bile uvijek dostupne (100% uptime).

S obzirom na to da ponekad postoje tehnička ograničenja zakupljenih usluga kao i situacije na koje ne možemo utjecati, obećajemo da kada se ispad dogodi - s vama ćemo uvijek biti transparentni, kontinuirano poduzimati nove mjere, a naš tim će za vas uvijek biti na raspolaganju.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google tag manager
Google analytics